dijous, 19 de desembre del 2013

FUM, FUM, FUM

Llegeixo una piulada de @CCOOeducació: CiU i ERC voten en contra moció de consens perquè els treballadors/es de la Generalitat cobrin les seves retribucions íntegres l’any 2014.

Els fets, la crua realitat, sempre acaben donant la raó a Sancho Panza: El proper 9 de novembre FUM, FUM, FUM, els pressupostos aprovats i ens quedarem sense paga. Segons Mas i Jonqueres, Espanya roba a Catalunya, i això justifica que ells robin també a Catalunya (a una bona part dels seus ciutadans i ciutadanes). Quins arguments més infantils: us robo perquè a mi també m'han robat, el meu robatori, per tant, està justificat!!! Però, qui roba no deixa de ser un lladre, sigui espanyol o català.

1 comentari:

  1. Tots roban!!!
    Personalment em dol més que em robi un de casa, que un de fore.
    El de casa, en teoria m'estima, em coneix, l'importo.
    Per el de fore, soc un número més.
    Tot plegat és una basura.

    ResponElimina