dimarts, 21 de setembre del 2010

No sortides ni colònies?

A imatge i semblança d'alguns centres públics, m'ha arribat que companys/es d'un centre concertat es volen plantejar la possibilitat de no fer ni sortides ni colònies com a mesura de pressió en contra de les retallades. També alguns companys/es de la meva escola m'han fet comentaris en aquesta direcció.
Entro al grup del Facebook “No jornada intensiva? No sortides ni colònies” (més de 2000 membres!). Al Mur el debat està crispat... Hi ha de tot, però m'entretinc en un missatge d'un monitor d'una casa de colònies... Una mesura que agreujarà les dificultats d'un sector que dona feina a molts joves...
Mmmm... No m'agrada aquest perfum, interessos enfrontats de diversos col·lectius de treballadors/es. Fa olor, o pitjor, pudor a corporativisme, pot fer mal, danys col·laterals en diran, i no als responsables de la crisi, ni de les retallades. A d'altres, fins i tot, en pitjor situació que nosaltres.
I haurà qui encara ens presentarà aquesta acció com una alternativa a la vaga general.

2 comentaris:

  1. No se os puede dejar solos!
    Carlos i Groucho (Marx)

    ResponElimina
  2. Potser hauríem de pensar altres mesures com ara negar-nos a corregir les proves de suficiència, endarrerir l'entrega de notes, etc. Mesures que puguin tenir un seguiment ampli i no suposin una pèrdua econòmica ni per als companys/es ni per als centres (perquè si és així, ja sabem que no prosperaran). Aquest dijous hem quedar els sindicats per parlar-ne. S'accepten suggeriments!

    ResponElimina